torsdag 31. januar 2008

Min første og siste blogg

TING 2 - BLOGGING - Januar 2008.

JA - nå er også jeg blogger - om enn noe ufrivillig. Men i og med at arbeidsplassen ønsket å oppdatere oss i nettets muligheter og viderverdigheter er jeg her i dag - og skal gjøre mitt beste når jeg får nye utfordringer.
MARS 2008. HYBRIS! Her trodde jeg at jeg hadde skjønt noe av dette og skulle inn for å redigere med overskrifter og greier. MEN - det som nå skjedde var at jeg mistet mitt første bilde på min første blogg. DET fiiine bildet som jeg brukte masse tid på å få plassert inn i teksten
Tror nok ikke jeg skal redigere mer her nei!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fiin!
Er du sikker på at dette ikke blir morsomt etter hvert.
Kanskje ikke siste blogg likevel.

Anonym sa...

Bestemor Duck hilser sin kollega

Siri Kolle sa...

Ja det gjelder å gå hardt ut!

rulle sa...

Ta et krus buljong eller suppe, så skal du se det går bedre.